Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVyshnevska, Olga-
dc.contributor.authorВишневська, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-02-22T09:59:41Z-
dc.date.available2023-02-22T09:59:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВишневська О. М. Пріоритети провадження освітньої діяльності – розвиток медіаосвіти // Матеріали щорічної конференції науково-педагогічних працівників, м. Миколаїв, 20-22 квітня 2022 р. Миколаїв : МНАУ, 2022. C. 4-7.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12798-
dc.description.abstractАвтором обумовлено необхідність використання кращих практик у сфері медіаосвіти та поширення знань та вмінь з метою розвитку логічних та аналітичних здібностей. Інформаційне середовище здійснює суттєвий вплив на свідомість кожної особистості і потребує набуття відповідних знань та вмінь з метою адаптації до інформаційного простору. Подібні механізми поширення сфери медіаосвіти направлені на підвищення рівня інформаційної грамотності та результативної взаємодії, що підтверджується досвідом США та Канади. Результатом є вміння адекватно використовувати інформацію та критично сприймати інформаційні повідомлення.uk_UA
dc.description.abstractThe author emphasize the need to use best practices in the field of media education and dissemination of knowledge and skills in order to develop logical and analytical skills. It is stipulated that the information environment has a significant impact on the consciousness of each individual and requires the acquisition of relevant knowledge and skills in order to adapt to the information space. Such mechanisms for the dissemination of media education are aimed at increasing the level of information literacy and effective interaction, as evidenced by the experience of the United States and Canada. The result is the ability to adequately use information and critically perceive information messages.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаевський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectаналітичне мисленняuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectзагальні компетентностіuk_UA
dc.subjectінформаційне середовищеuk_UA
dc.subjectлогічне мисленняuk_UA
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.subjectмеханізми взаємодіїuk_UA
dc.subjectосвіта дорослихuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectпартнерствоuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectуніверситетська освітаuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectanalytical thinkinguk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.subjectgeneral competenciesuk_UA
dc.subjectinformation environmentuk_UA
dc.subjectlogical thinkinguk_UA
dc.subjectmedia educationuk_UA
dc.subjectmechanisms of interactionuk_UA
dc.subjectadult educationuk_UA
dc.subjecteducational environmentuk_UA
dc.subjectpartnershipuk_UA
dc.subjectsocializationuniversity educationuk_UA
dc.titleПріоритети провадження освітньої діяльності – розвиток медіаосвітиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали щорічної конференції науково-педагогічних працівників - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-22-04-22-4-7.pdf172,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.