Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12975
Назва: Захист при впроваджені освітнього процесу в умовах воєнного стану
Інші назви: Protection during the implementation of the educational process in the conditions of martial law
Автори: Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Vyacheslav
Ключові слова: безпека освітнього процесу
базові потреби людини
психологічна підтримка
дистанційний формат
safety of the educational process
basic human needs
psychological support
remote format
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Курепін В. М. Захист при впроваджені освітнього процесу в умовах воєнного стану // Модернізація педагогічної освіти у глобальному вимірі безпеки соціально-турбулентного світу : зб. матеріалів міжнародного форуму, м. Київ, 16 лютого 2023 р. / за ред. В.П. Андрущенка. Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. С. 233-235.
Короткий огляд (реферат): Питання безпеки освітнього процесу не є новим для Українських освітян. Різні природні та техногенні катаклізми, інфекційне захворювання, викликане вірусом SARS-CoV-2, військова агресія росії та окупація деяких регіонів порушують можливості забезпечення базових потреб людини, у тому числі в галузі освіти, зокрема, з огляду на зовнішні фактори, як-от непрогнозованість безпекових факторів, враховуючи агресивну політику держави агресора. Ніхто і нікого не готували до роботи під час війни, ніхто не може спрогнозувати, які ще виклики будуть перед освітянами, а це означає єдине: умови мінливі і ми мусимо вміти швидко адаптуватися, знаходячи кращі варіанти, щоб подбати про якість освіти української молоді.
-
The issue of the safety of the educational process is not new for Ukrainian educators. Various natural and man-made cataclysms, an infectious disease caused by the SARS-CoV-2 virus, Russia's military aggression and the occupation of some regions disrupt the ability to provide basic human needs, including in the field of education, in particular, given external factors such as unpredictability security factors, taking into account the aggressive policy of the aggressor state. No one and no one was prepared for work during the war, no one can predict what other challenges educators will face, which means only one thing: conditions are changing and we must be able to adapt quickly, finding better options to take care of the quality of education of Ukrainian youth.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12975
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forum_zbirnyk materialiv_2023-234-235.pdf160,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.