Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12984
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Курепін Вячеслав Миколайович, науковий керівник | - |
dc.contributor.advisor | Kurepin Vyacheslav, scientific director | - |
dc.contributor.author | Іваненко, Валерія Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Ivanenko, Valeriya | - |
dc.contributor.author | Петровських, Артем Дмитриевич | - |
dc.contributor.author | Petrovsky, Artem | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-20T12:09:32Z | - |
dc.date.available | 2023-03-20T12:09:32Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Іваненко В. С., Петровських А. Д. Відновлення водних шляхів в Україні // Захист водних ресурсів - Глобальні виклики, загрози опустелювання територій, міжнародні зобов‘язання держав світу : тези доповідей здобувачів вищої освіти та інших учасників освітнього процесу за результатами проведеного тематичного «круглого столу» на обліково-фінансовому факультеті, м. Миколаїв, 22 березня 2023 року. Миколаїв : МНАУ, 2023. C. 31-33. | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12984 | - |
dc.description.abstract | Річковий флот України завжди був гордістю держави, але після розвалу Радянського Союзу він занепав, рок за роком судноплавні річки почали замулювати, а судна порізали на металобрухт. За великим рахунком в Україні суднохідною осталося тільки одна ріка – Дніпро. Чому важливо відроджувати вантажне судноплавство в країні? Тому що це набагато дешевше, ніж перевозити товари та вантажі залізницею чи фурами. | uk_UA |
dc.description.abstract | - | - |
dc.description.abstract | The river fleet of Ukraine has always been the pride of the state, but after the collapse of the Soviet Union it fell into disrepair, year after year navigable rivers began to silt up, and ships were cut into scrap metal. By and large, only one river remained navigable in Ukraine - the Dnipro. Why is it important to revive cargo shipping in the country? Because it is much cheaper than transporting goods and cargo by rail or trucks. | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Миколаївський національний аграрний університет | uk_UA |
dc.subject | річки України | uk_UA |
dc.subject | судноплавство | uk_UA |
dc.subject | берегова інфраструктура | uk_UA |
dc.subject | інвестиційні програми | uk_UA |
dc.subject | rivers of Ukraine | uk_UA |
dc.subject | shipping | uk_UA |
dc.subject | coastal infrastructure | uk_UA |
dc.subject | investment programs | uk_UA |
dc.title | Відновлення водних шляхів в Україні | uk_UA |
dc.title.alternative | Restoration of waterways in Ukraine | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Захист водних ресурсів - Глобальні виклики, загрози опустелювання територій, міжнародні зобов‘язання держав світу - 2023 Статті (Інженерно-енергетичний факультет) Статті студентів МНАУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
31-33.pdf | 553,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.