Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2131-2140 зі 3563.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Інноваційні стратегії розвитку бізнесу для післявоєнного відновлення економіки УкраїниСухорукова, Анна Леонідівна, науковий керівник; Sukhorukova, Anna, scientific director; Пешкова, Б. Р.
2024Роль штучного інтелекту в персоналізації туристичного досвідуМакарова, А. В.; Сухорукова, Анна Леонідівна; Sukhorukova, Anna
2024Практика застосування контролю у міжнародному та вітчизняному бізнесіМельникова, М. О.; Сухорукова, Анна Леонідівна; Sukhorukova, Anna
2024Вплив корпоративної культури на результативність персоналуКрамарчук, М. В.; Сухорукова, Анна Леонідівна; Sukhorukova, Anna
2024Основні аспекти діджиталізації у сфері туризмуКухарук, К. С.; Сухорукова, Анна Леонідівна; Sukhorukova, Anna
2025Емоційний маркетинг як стратегічний інструмент формування територіального брендуСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Білоус, В. В.
2025Інструменти SMM-маркетингу у сфері гостинностіСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Богданова, А. О.; Корюкіна, О. С.
2025Дослідження споживчих уподобань молоді щодо екологічної продукціїСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Тюренкова, К. С.
2025Застосування теорії ігор у моделюванні конкурентних стратегій підприємствХилько, Іван Іванович, науковий керівник; Khilko, Ivan, scientific director; Вишневський, О. О.
2025Розвиток сервісів для маркетологів, що пропонуються дослідницькими компаніями УкраїниСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник; Stamat, Viktoriia, scientific director; Вевдюк, Н. О.