Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2131-2140 зі 3566.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Емоційний маркетинг як стратегічний інструмент формування територіального брендуСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Білоус, В. В.
2025Інструменти SMM-маркетингу у сфері гостинностіСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Богданова, А. О.; Корюкіна, О. С.
2025Дослідження споживчих уподобань молоді щодо екологічної продукціїСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Тюренкова, К. С.
2025Застосування теорії ігор у моделюванні конкурентних стратегій підприємствХилько, Іван Іванович, науковий керівник; Khilko, Ivan, scientific director; Вишневський, О. О.
2025Розвиток сервісів для маркетологів, що пропонуються дослідницькими компаніями УкраїниСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник; Stamat, Viktoriia, scientific director; Вевдюк, Н. О.
2025Емерджентна економіка: виклики та можливості для управління в умовах глобальних змінБурковська, Анна Іванівна, науковий керівник; Burkovskaia, Anna, scientific director; Гетманцева, К.С.
2024Використання сучасних інструментів маркетингу в туристичному та готельно-ресторанному бізнесіГетманцева, Карина; Банєва, Ірина Олексіївна; Baneva, Irina
2024Глобальні аспекти розвитку фінансових технологій та перспективи fintech-сектору в УкраїніГетманцева, К. С.; Сухорукова, Анна Леонідівна; Sukhorukova, Anna
2024Роль інноваційних технологій у підвищенні продуктивності підприємствОлійник, Тетяна Георгіївна, науковий керівник; Oleynik, Tatyana, scientific director; Гетманцева, К. С.
2024Застосування економіко-математичних моделей для оптимізації витрат підприємства в умовах економічної нестабільностіХилько, Іван Іванович; Khilko, Ivan; Зерницька, К. О.