Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2971-2980 зі 3054.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Маркетингова діяльність під час війни та у повоєнний період: особливості та проблемиСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Нестерчук, Т.
2024Формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств в умовах кризиСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Брильова, М. О.
2024Формування комунікаційної стратегії бренду у кризових умовахСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Балицька, Д. О.
2023Розвиток екологічного маркетингу в УкраїніСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Трифонова, В. І.; Tryfonova, V.
2023Вплив діджиталізації на сучасний маркетингСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Брильова, М. О.
2024Artificial Intelligence in Customer Service: Chatbots and their Impact on Customer Experience in MarketingСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Minakova, Tetiana
2024Peculiarities of the competitive environment in the French energy marketСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Sarkova, Anastasiia
2024Conflicts in the sphere of management and their overcomingСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Izbash, Valentyna
2022Інфляційні процеси в Україні під час війни і у світі: прискорення інфляції та її перспективиБурковська Анна Іванівна, науковий керівник; Burkovskaia Anna, scientific director; Красноноженко, В.О.
2022Управління національною податковою безпекою як складовою фінансової безпеки державиБурковська Анна Іванівна, науковий керівник; Burkovskaia Anna, scientific director; Кабанова, К. І.