Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13227
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАллахвердієва, Ірина Валеріївна-
dc.contributor.authorAllahverdiyeva, Irina-
dc.date.accessioned2023-04-20T12:44:58Z-
dc.date.available2023-04-20T12:44:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationAllakhverdiyeva, I.(2022).Introduction of the ombudsman institute in the insurance market of Ukraine // Ukrainian Black Sea Region Agrarian Science,26(3),77-86.https://doi.org/10.56407/2313-092X/2022-26(3)-7uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13227-
dc.description.abstractСтрахова галузь відіграє важливу роль в економіці, сприяючи посередництву та механізму несення ризику. Разом з тим, галузь страхування сприяє соціально-економічному зростанню за рахунок акумульованих довгострокових фінансових ресурсів, які безпосередньо можуть бути використані в економіці. Метою статті є розробка рекомендацій щодо можливості створення інституту страхового омбудсмена в Україні на основі міжнародного досвіду. Поставлена мета обумовила вирішення таких завдань: дослідити правові аспекти діяльності фінансового омбудсмена у різних країнах та надати їх порівняльну характеристику; визначити особливості впровадження в Україні механізму альтернативного вирішення спорів на страховому ринку; обґрунтувати переваги активізації діяльності інституту страхового омбудсмена в Україні. У процесі здійснення наукового пошуку, для досягнення визначеної мети було використано такі загальнонаукові методи, як: абстрактно-логічний; монографічний; порівняльний; графічний; діалектичний метод; порівняльно-правовий метод; структурно-функціональний метод. Досліджено особливості функціонування відповідних альтернативних механізмів вирішення страхових спорів в різних країнах, механізми роботи зі скаргами клієнтів, вирішення спорів за участі професійного мирового посередника. Визначено, що у світовій практиці зазвичай виділяють дві основні моделі фінансових омбудсменів: британську та німецьку. Обґрунтовано, що при впровадженні інституту страхового омбудсмена в Україні як альтернативної платформи для розгляду скарг буде мати переваги для всіх учасників страхового ринку. Доведено, що діяльність такої інституції може розглядати спори, пов’язані з врегулюванням претензій, неправомірним продажем, сплатою страхових премій, юридичним оформленням полісу, затримкою розрахунків, невидачею страхових документів тощо. Такий інститут страхового омбудсмену буде нести відповідальність за захист інтересів і розгляд скарг страхувальників, а основна мета діяльності омбудсмена полягає в тому, щоб розглядати скарги страхувальників поза судовою системою економічно ефективним і неупередженим способомuk_UA
dc.description.abstractThe insurance industry plays an important role in the economy, contributing to the intermediation and risk-bearing mechanism. At the same time, the insurance industry contributes to socio-economic growth due to accumulated long-term financial resources that can be directly used in the economy. The purpose of the article is to develop recommendations on the possibility of creating an insurance ombudsman institute in Ukraine based on international experience. The set goal determined the solution of the following tasks: to investigate the legal aspects of the activity of the financial ombudsman in different countries and provide their comparative characteristics; to determine the specifics of the implementation in Ukraine of the alternative dispute resolution mechanism on the insurance market; justify the benefits of activating the activity of the insurance ombudsman institute in Ukraine. In the process of carrying out a scientific search, such general scientific methods as: abstract-logical; monographic; comparative; graphic; dialectical method; comparative legal method; structural-functional method. The peculiarities of the functioning of the relevant alternative mechanisms for resolving insurance disputes in different countries, the mechanisms for dealing with customer complaints, and the resolution of disputes with the participation of a professional mediator were studied. It was determined that in world practice, two main models of financial ombudsmen are usually distinguished: British and German. It is substantiated that the introduction of the insurance ombudsman institute in Ukraine as an alternative platform for considering complaints will have advantages for all participants of the insurance market.It has been proven that the activities of such an institution can consider disputes related to settlement of claims, wrongful sale, payment of insurance premiums, legal registration of the policy, delay of settlements, failure to issue insurance documents, etc. Such an insurance ombudsman institution will be responsible for protecting the interests and handling policyholder complaints, and the main purpose of the ombudsman’s activities is to handle policyholder complaints outside the court system in a cost-effective and impartial manner-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherMykolaiv National Agrarian Universityuk_UA
dc.subjectстрахові компаніїuk_UA
dc.subjectстраховий ринокuk_UA
dc.subjectвирішення спорівuk_UA
dc.subjectзахист прав споживачівuk_UA
dc.subjectспоживачі страхових послугuk_UA
dc.subjectinsurance companiesuk_UA
dc.subjectinsurance marketuk_UA
dc.subjectdispute resolutionuk_UA
dc.subjectprotection of consumer rightsuk_UA
dc.subjectconsumers of insurance servicesuk_UA
dc.titleIntroduction of the ombudsman institute in the insurance market of Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeЗапровадження інституту омбудсмена на страховому ринку Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Ukrainian Black Sea Region Agrarian Science. 2022. Vol. 26, № 3
Статті (Факультет менеджменту)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.