Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13271
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Короленко, Віктор Леонтійович | - |
dc.contributor.author | Korolenko, Viktor | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T12:18:38Z | - |
dc.date.available | 2023-04-24T12:18:38Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Короленко В. Л. Психолого-педагогічні теорії морального формування дітей шкільного віку // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки. 2016. № 3 (54). С. 136-139. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13271 | - |
dc.description.abstract | Автором статті розглядається теоретичні основи морального формування дітей шкільного віку. Аналіз сучасної наукової і методичної літератури українських джерел інформації, дозволяє зробити висновок про відсутність єдиних підходів до рішення питання морального формування підростаючого покоління. Підкреслюється здатність виховного впливу на формування моральних поглядів та особливостей поведінки дітей за допомогою спілкування. Вказується на важливість уміння учителів спілкуватися з дітьми середнього шкільного віку в загальних учбових закладах, словом і дією підтримати їх в життєвих ситуаціях. | uk_UA |
dc.description.abstract | Examined the author of the article theoretical bases of the moral forming of children of school age. The analysis of modern scientific and methodical literature, Ukrainian information generators, allows to draw conclusion about absence of the single going near the decision of question of the moral forming of rising generation. Ability of educator influence is underlined on forming of moral looks and features of conduct of children by intercourse. Specified on importance of ability of teachers to socialize with the children of school age in general educational establishments, to support them a word and action in vital situations. | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | мораль | uk_UA |
dc.subject | формування | uk_UA |
dc.subject | поведінка | uk_UA |
dc.subject | цінність | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | moral | uk_UA |
dc.subject | forming | uk_UA |
dc.subject | conduct | uk_UA |
dc.subject | value | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні теорії морального формування дітей шкільного віку | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological and pedagogical theories of moral forming of children of school age | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Короленко В.Л._Статья _Николаев 5_.doc.pdf | 153,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.