Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatcurovskaya, Ilona-
dc.date.accessioned2023-04-27T10:39:34Z-
dc.date.available2023-04-27T10:39:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБацуровська І. В. Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 14-20.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13305-
dc.description.abstractВ статті представлено етапи впровадження масових відкритих дистанційних курсів в освітньо наукову підготовку магістрів. Створено принципову схему впровадження масового відкритого дистанційного курсу. З’ясовані ступені інтеграції масового відкритого дистанційного курсу, зокрема вищий, достатній, середній та низький ступені. Обґрунтовано зміст визначення відповідного ступеня, що забезпечує їх імплементацію в освітньо-наукову підготовку магістрів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмасовий відкритий дистанційний курсuk_UA
dc.subjectосвітньо-наукова підготовка магістрівuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.titleУпровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bashurovska-5.pdf627,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.