Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13305
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бацуровська, Ілона Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Batcurovskaya, Ilona | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-27T10:39:34Z | - |
dc.date.available | 2023-04-27T10:39:34Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Бацуровська І. В. Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 14-20. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13305 | - |
dc.description.abstract | В статті представлено етапи впровадження масових відкритих дистанційних курсів в освітньо наукову підготовку магістрів. Створено принципову схему впровадження масового відкритого дистанційного курсу. З’ясовані ступені інтеграції масового відкритого дистанційного курсу, зокрема вищий, достатній, середній та низький ступені. Обґрунтовано зміст визначення відповідного ступеня, що забезпечує їх імплементацію в освітньо-наукову підготовку магістрів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | масовий відкритий дистанційний курс | uk_UA |
dc.subject | освітньо-наукова підготовка магістрів | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | моніторинг | uk_UA |
dc.title | Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bashurovska-5.pdf | 627,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.