Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13306
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бацуровська, Ілона Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Batcurovskaya, Ilona | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-27T10:43:58Z | - |
dc.date.available | 2023-04-27T10:43:58Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Бацуровська І. В. Експериментальна модель підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 21(1). - С. 13-18. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13306 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено опис експериментальної моделі підготовки магістрів до освітньо наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів. Окреслено завдання експериментальної моделі. Представлено технологію освітньо-наукової підготовки магістрів, яка складається з трьох етапів: мотиваційного, когнітивно-процесуального та контрольно оцінного. Описано методи та засоби підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах відкритих дистанційних курсів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | підготовка магістрів | uk_UA |
dc.subject | освітньо-наукова діяльність | uk_UA |
dc.subject | масові відкриті дистанційні курси | uk_UA |
dc.title | Експериментальна модель підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bashurovska-6.pdf | 1,05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.