Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13306
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatcurovskaya, Ilona-
dc.date.accessioned2023-04-27T10:43:58Z-
dc.date.available2023-04-27T10:43:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБацуровська І. В. Експериментальна модель підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 21(1). - С. 13-18.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13306-
dc.description.abstractУ статті представлено опис експериментальної моделі підготовки магістрів до освітньо наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів. Окреслено завдання експериментальної моделі. Представлено технологію освітньо-наукової підготовки магістрів, яка складається з трьох етапів: мотиваційного, когнітивно-процесуального та контрольно оцінного. Описано методи та засоби підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах відкритих дистанційних курсів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectпідготовка магістрівuk_UA
dc.subjectосвітньо-наукова діяльністьuk_UA
dc.subjectмасові відкриті дистанційні курсиuk_UA
dc.titleЕкспериментальна модель підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bashurovska-6.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.