Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13362
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatsurovskaya, Ilona-
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorDotsenko, Nataliya-
dc.contributor.authorГорбенко, Олена Андріївна-
dc.contributor.authorGorbenko, Elena-
dc.contributor.authorГалєєва, Антоніна Петрівна-
dc.contributor.authorHalyeyeva, Antonina-
dc.date.accessioned2023-05-03T07:31:23Z-
dc.date.available2023-05-03T07:31:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБацуровська І. В., Доценко Н. А., Горбенко О.А., Галєєва А.П. Використання 3d моделей при виконанні практичних робіт з технічних дисциплін // Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 51. Т. 1. С. 136-140.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13362-
dc.description.abstractУ статті представлено технологію використання 3D-моделей при виконанні практичних робіт з технічних дисциплін. При вивченні технічних дисциплін виникає необхідність візуалізації механізмів та обладнання в 3D-просторі. Цифровізація освіти та необхідність дистанційного навчання з технічних дисциплін спичиняє необхідність використання 3D-моделей при виконанні практичних робіт з технічних дисциплін. Окреслено організаційно-методичні умови, форми і методи, засоби навчання запропонованої технології. Організаційно-методичні умови передбачають використання комп’ютерних 3D-моделей у практичних роботах з технічних дисциплін; створення та впровадження в навчальний процес практичних робіт, що передбачають розробку комп’ютерного 3D-моделювання; надання необхідних методичних рекомендацій щодо використання та розвитку комп’ютерного 3D-моделювання під час виконання практичнихх робіт з технічних дисциплін. Технологія використання 3D-моделей при виконанні практичних робіт з технічних дисциплін досягається на основі таких форм навчання, як інструктаж і практичні роботи, а також візуальних і практичних методів. Візуальні методи передбачають представлення механізмів та обладнання у вигляді тривимірних зображень для максимальної зручності їх розуміння; надання матеріальної форми будь-якому електричному об’єкту, предмету, процесу тощо. До засобів навчання входить навчально-методичне забезпечення, Інтернет-ресурси та апаратно-програмне забезпечення. Навчально-методичне забезпечення виконання практичних робіт з технічних дисциплін на основі 3D-моделей механізмів та обладнання являє собою комплекс навчально-методичних матеріалів, що забезпечують навчальний процес. Застосування 3D-моделей при виконанні практичних робіт з технічних дисциплін може бути реалізовано на початковому, середньому та високому рівнях. Результатом впровадження запопонованої технології є застосування 3Д-моделей механізмів та обладнання в навчальній та подальшій професійній діяльності майбутніх інженерів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subject3D моделіuk_UA
dc.subjectпрактичні роботиuk_UA
dc.subjectтехнічні дисципліниuk_UA
dc.titleВикористання 3d моделей при виконанні практичних робіт з технічних дисциплінuk_UA
dc.title.alternativeThe technology of using 3d models in performing practical work of technical disciplinesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdf320,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.