Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13362
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бацуровська, Ілона Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Batsurovskaya, Ilona | - |
dc.contributor.author | Доценко, Наталія Андріївна | - |
dc.contributor.author | Dotsenko, Nataliya | - |
dc.contributor.author | Горбенко, Олена Андріївна | - |
dc.contributor.author | Gorbenko, Elena | - |
dc.contributor.author | Галєєва, Антоніна Петрівна | - |
dc.contributor.author | Halyeyeva, Antonina | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-03T07:31:23Z | - |
dc.date.available | 2023-05-03T07:31:23Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Бацуровська І. В., Доценко Н. А., Горбенко О.А., Галєєва А.П. Використання 3d моделей при виконанні практичних робіт з технічних дисциплін // Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 51. Т. 1. С. 136-140. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13362 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено технологію використання 3D-моделей при виконанні практичних робіт з технічних дисциплін. При вивченні технічних дисциплін виникає необхідність візуалізації механізмів та обладнання в 3D-просторі. Цифровізація освіти та необхідність дистанційного навчання з технічних дисциплін спичиняє необхідність використання 3D-моделей при виконанні практичних робіт з технічних дисциплін. Окреслено організаційно-методичні умови, форми і методи, засоби навчання запропонованої технології. Організаційно-методичні умови передбачають використання комп’ютерних 3D-моделей у практичних роботах з технічних дисциплін; створення та впровадження в навчальний процес практичних робіт, що передбачають розробку комп’ютерного 3D-моделювання; надання необхідних методичних рекомендацій щодо використання та розвитку комп’ютерного 3D-моделювання під час виконання практичнихх робіт з технічних дисциплін. Технологія використання 3D-моделей при виконанні практичних робіт з технічних дисциплін досягається на основі таких форм навчання, як інструктаж і практичні роботи, а також візуальних і практичних методів. Візуальні методи передбачають представлення механізмів та обладнання у вигляді тривимірних зображень для максимальної зручності їх розуміння; надання матеріальної форми будь-якому електричному об’єкту, предмету, процесу тощо. До засобів навчання входить навчально-методичне забезпечення, Інтернет-ресурси та апаратно-програмне забезпечення. Навчально-методичне забезпечення виконання практичних робіт з технічних дисциплін на основі 3D-моделей механізмів та обладнання являє собою комплекс навчально-методичних матеріалів, що забезпечують навчальний процес. Застосування 3D-моделей при виконанні практичних робіт з технічних дисциплін може бути реалізовано на початковому, середньому та високому рівнях. Результатом впровадження запопонованої технології є застосування 3Д-моделей механізмів та обладнання в навчальній та подальшій професійній діяльності майбутніх інженерів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | 3D моделі | uk_UA |
dc.subject | практичні роботи | uk_UA |
dc.subject | технічні дисципліни | uk_UA |
dc.title | Використання 3d моделей при виконанні практичних робіт з технічних дисциплін | uk_UA |
dc.title.alternative | The technology of using 3d models in performing practical work of technical disciplines | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
27.pdf | 320,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.