Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13387
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatsurovskaya, Ilona-
dc.contributor.authorАндрющенко, Яна Едуардівна-
dc.contributor.authorAndriushchenko, Yana-
dc.date.accessioned2023-05-03T13:26:50Z-
dc.date.available2023-05-03T13:26:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationBatsurovska I. V., Andriushchenko Y. E. Analysis of the implementation of open and distance learning courses in Ukraine // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2015. № 2 (46). С. 282-289.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13387-
dc.description.abstractУ даній статті досліджуються особливості реалізації, проведення, аналіз стану та перспектив використання відкритих дистанційних курсів в Україні. У статті розглянуто основні переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів, представлено порівняльний аналіз вітчизняних та закордонних вчених щодо питання впровадження відкритих дистанційних курсів, визначено основні вимоги до дистанційних курсів. Стаття містить аналіз поточного стану використання масових відкритих курсів дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. Стаття являє собою ряд рекомендацій для розвитку національної системи освіти, що сприяє демократизації вищої освіти.uk_UA
dc.description.abstractThis paper investigates the features of the implementation, conduct, analysis and prospects for the use of open distance learning courses in Ukraine. The article deals with the main advantages and disadvantages of massive open distance learning courses, presents a comparative analysis of national and foreign scholars on the issue of implementation of open distance learning courses. The article outlines the basic course requirements. It contains an analysis of the current state of massive open distance learning courses use in higher educational institutions. The article presents a number of recommendations for the development of national education system towards democratization of higher education-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectМасові відкриті дистанційні курсиuk_UA
dc.subjectдистанційні формиuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjecte-learninguk_UA
dc.subjectнавчальне середовищеuk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectновітні технологіїuk_UA
dc.subjectперспективаuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectmassive open distance learning coursesuk_UA
dc.subjectdistance learning formsuk_UA
dc.subjectselfeducationuk_UA
dc.subjectlearning environmentuk_UA
dc.subjecteducational activityuk_UA
dc.subjectthe latest technologiesuk_UA
dc.subjectprospectuk_UA
dc.subjectinteractivityuk_UA
dc.titleAnalysis of the implementation of open and distance learning courses in Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeАналіз стану і реалізації відкритих дистанційних курсів в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015 Педагогічні науки.pdf267,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.