Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatsurovskaya, Ilona-
dc.date.accessioned2023-05-03T13:44:29Z-
dc.date.available2023-05-03T13:44:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБацуровська І. В. Етапи побудови педагогічної моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів: алгоритм моделювання // Нові технології навчання. 2015. Вип. 87. С. 37-41.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13388-
dc.description.abstractВ статті проаналізоване поняття моделювання та складові моделі. Встановлено, що моделювання залежить від мети дослідження і надає можливість простежити будь-які характеристики об'єкта дослідження. Автор розробив етапи побудови педагогічної моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів та створив алгоритм моделювання. Визначено, що педагогічне моделювання освітньо-наукової підготовки магістрів – це самостійний напрям в загальному методі дослідження, який володіє специфічними рисами, що відображають особливість модельованих явищ. Автор доводить, що метод моделювання є інтегративним, він дозволяє об'єднати емпіричне і теоретичне в педагогічному дослідженні, тобто поєднувати в ході вивчення педагогічного об'єкта експеримент з побудовою логічних конструкцій і наукових абстракцій.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the concept of modeling and model components. It is found that modeling depends on the purpose of the study and provides the ability to trace any of the characteristics of the research object. The author developed stages for pedagogical model construction of preparation of master’s for education and research activities in terms of massive open distance courses and created algorithm of modeling. Author determined that pedagogical modeling of education and scientific training of master’s is an independent direction in general research method, which has specific features that reflect features of phenomena. The author proves that the method of modeling is integrative. It allows combining empirical and theoretical in the pedagogical research and combining logical structures and scientific abstractions.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпедагогічна модельuk_UA
dc.subjectпідготовка магістрівuk_UA
dc.subjectосвітньо-наукова діяльністьuk_UA
dc.subjectмасові відкриті дистанційні курсиuk_UA
dc.subjectpedagogical modeluk_UA
dc.subjectmaster’s traininguk_UA
dc.subjecteducational and research activitiesuk_UA
dc.subjectmassive open distance coursesuk_UA
dc.titleЕтапи побудови педагогічної моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів: алгоритм моделюванняuk_UA
dc.title.alternativeStages of construction of educational model of master’s training for educational and research activities in terms of massive open distance courses: algorithm of modelinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015 Нові технології навчання.pdf321,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.