Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13397
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бацуровська, Ілона Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Batsurovskaya, Ilona | - |
dc.contributor.author | Доценко, Наталія Андріївна | - |
dc.contributor.author | Dotsenko, Nataliya | - |
dc.contributor.author | Горбенко, Олена Андріївна | - |
dc.contributor.author | Gorbenko, Elena | - |
dc.contributor.author | Галєєва, Антоніна Петрівна | - |
dc.contributor.author | Halyeyeva, Antonina | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-04T08:34:04Z | - |
dc.date.available | 2023-05-04T08:34:04Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Бацуровська І. В., Доценко Н. А., Горбенко О. А., Галєєва А. П. Система моніторингу освітніх результатів під час вивчення технічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти // Інноваційна педагогіка. 2023. Вип. 57. Т. 1. С. 132-135. DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/57.1.26 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13397 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено систему моніторингу освітніх результатів під час вивчення технічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти. На основі отриманої інформації можна регулювати процеси в навчальному онлайн середовищі закладу вищої освіти. Система моніторингу освітніх результатів під час вивчення технічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти полягає в дослідженні якості подачі навчального контенту та спостереженні за освітніми результатами здобува- чів вищої освіти. Дослідження якості подачі навчального контенту для здобувачів вищої освіти складається з якості презентації теми та розкриття проблеми; статистики переглядів навчального контенту; моніторингу часового інтервалу виконання завдань та своєчасності оцінювання вико- наних завдань з технічних дисциплін. На основі отриманої інформації можна аналізувати та коригувати навчальний контент з точки зору обсягу подання та складності завдань. Дослідження якості подачі навчального контенту для здобувачів вищої освіти складається з якості презентації теми та розкриття проблеми; статистики переглядів навчального контенту; моніторингу часового інтервалу виконання завдань та своєчасності оцінювання виконаних завдань з технічних дисциплін. На основі отриманих даних можна виконувати аналіз та обробку відповідей здобувачів вищої освіти під час вивчення технічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти, обирати найбільш прийнятні форми теоретичного та практичного змісту курсів, виявити труднощі у виконання завдань і на основі цих даних звернути увагу на проблемні моменти. З використанням системи моніторингу освітніх результатів під час вивчення технічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти можна контролювати, правильно підбирати інструменти, подавати зміст навчання, а розроблена таким чином електронна навчальна інформація забезпечує високу ефективність. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | система моніторингу | uk_UA |
dc.subject | освітні результати | uk_UA |
dc.subject | технічні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | навчальне онлайн середовище | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | monitoring system | uk_UA |
dc.subject | educational results | uk_UA |
dc.subject | technical disciplines | uk_UA |
dc.subject | online educational environment | uk_UA |
dc.subject | institutions of higher education | uk_UA |
dc.title | Система моніторингу освітніх результатів під час вивчення технічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | The educational results monitoring system in the study of technical disciplines in the conditions of the online educational environment of the institutions of higher education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023 Інноваційна педагогіка+Доценко.pdf | 304,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.