Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatsurovskaya, Ilona-
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorDotsenko, Nataliya-
dc.contributor.authorГорбенко, Олена Андріївна-
dc.contributor.authorGorbenko, Elena-
dc.contributor.authorГалєєва, Антоніна Петрівна-
dc.contributor.authorHalyeyeva, Antonina-
dc.date.accessioned2023-05-04T08:34:04Z-
dc.date.available2023-05-04T08:34:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБацуровська І. В., Доценко Н. А., Горбенко О. А., Галєєва А. П. Система моніторингу освітніх результатів під час вивчення технічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти // Інноваційна педагогіка. 2023. Вип. 57. Т. 1. С. 132-135. DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/57.1.26uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13397-
dc.description.abstractУ статті представлено систему моніторингу освітніх результатів під час вивчення технічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти. На основі отриманої інформації можна регулювати процеси в навчальному онлайн середовищі закладу вищої освіти. Система моніторингу освітніх результатів під час вивчення технічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти полягає в дослідженні якості подачі навчального контенту та спостереженні за освітніми результатами здобува- чів вищої освіти. Дослідження якості подачі навчального контенту для здобувачів вищої освіти складається з якості презентації теми та розкриття проблеми; статистики переглядів навчального контенту; моніторингу часового інтервалу виконання завдань та своєчасності оцінювання вико- наних завдань з технічних дисциплін. На основі отриманої інформації можна аналізувати та коригувати навчальний контент з точки зору обсягу подання та складності завдань. Дослідження якості подачі навчального контенту для здобувачів вищої освіти складається з якості презентації теми та розкриття проблеми; статистики переглядів навчального контенту; моніторингу часового інтервалу виконання завдань та своєчасності оцінювання виконаних завдань з технічних дисциплін. На основі отриманих даних можна виконувати аналіз та обробку відповідей здобувачів вищої освіти під час вивчення технічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти, обирати найбільш прийнятні форми теоретичного та практичного змісту курсів, виявити труднощі у виконання завдань і на основі цих даних звернути увагу на проблемні моменти. З використанням системи моніторингу освітніх результатів під час вивчення технічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освіти можна контролювати, правильно підбирати інструменти, подавати зміст навчання, а розроблена таким чином електронна навчальна інформація забезпечує високу ефективність.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсистема моніторингуuk_UA
dc.subjectосвітні результатиuk_UA
dc.subjectтехнічні дисципліниuk_UA
dc.subjectнавчальне онлайн середовищеuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectmonitoring systemuk_UA
dc.subjecteducational resultsuk_UA
dc.subjecttechnical disciplinesuk_UA
dc.subjectonline educational environmentuk_UA
dc.subjectinstitutions of higher educationuk_UA
dc.titleСистема моніторингу освітніх результатів під час вивчення технічних дисциплін в умовах навчального онлайн середовища закладу вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe educational results monitoring system in the study of technical disciplines in the conditions of the online educational environment of the institutions of higher educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023 Інноваційна педагогіка+Доценко.pdf304,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.