Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatsurovskaya, Ilona-
dc.date.accessioned2023-05-10T09:40:19Z-
dc.date.available2023-05-10T09:40:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБацуровська І. В. Масові відкриті дистанційні курси в підготовці фахівців з електричної інженерії // Вісник науки та освіти. Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)». 2023. № 4(10). С. 292-304.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13591-
dc.description.abstractВ статті окреслене використання масових відкритих дистанційних курсів в професійній підготовці фахівців з електричної інженерії. Базова класифікація поділяє масові відкриті дистанційні курси на курси, що основані на коннектівістскій педагогіці та передбачають широку взаємодію людей у процесі проходження курсу, і на курси на основі біхевіористського підходу з ухилом в індивідуальне навчання кожного учасника. Запропоновано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів для підготовки фахівців з електричної інженерії. Також масові відкриті дистанційні курси поділяються за такими напрямками: ступенем відкритості та масштабом участі (масовість), обсягом використання мультимедіа та кількістю зв'язків, ступенем співробітництва та типом шляху навчання, рівнем якості та рівнем оцінки, ступенем заохочення рефлексії, поєднанням неформальних або формальних методів, автономією та різноманітністю. Для роботи в масових відкритих дистанційних курсах слухачеві потрібно мати високий рівень мотивації та самоконтролю. Учасники самостійно формують свої навчальні цілі і траєкторію навчання. Визначено переваги та недоліки підготовки фахівців з електричної інженерії в умовах масових відкритих дистанційних курсів. До переваг масових відкритих дистанційних курсів можна віднести наступні: можливість організації такого курсу в будь-яких умовах, де наявний зв’язок Інтернет; використання будь-яких on-line інструментів; контент може бути відкритим для всіх; створення власного персонального навчального середовища; кожний учасник сам визначає свої навчальні цілі та самостійно регулює свою діяльність в курсі та будує власну траєкторію навчання. Визначено, що проекти масових відкритих дистанційних курсів для підготовки фахівців з електричної інженерії ставлять перед собою певні задачі, а саме: розробка великого числа електронних освітніх ресурсів; вдосконалення методики масового дистанційного навчання і віртуальних освітніх середовищ на основі аналітики великих даних; залучення роботодавців, зацікавлених у талановитих здобувачах вищої освіти; співпраця з освітніми організаціями по всьому світу.uk_UA
dc.description.abstractThe article outlines the use of mass open distance courses in the professional training of specialists in electrical engineering. The basic classification divides mass open distance courses into courses based on connectivist pedagogy and involving extensive interaction of people during the course, and courses based on a behaviorist approach with a bias towards individual learning of each participant. A classification of the types of mass open distance courses for the training of specialists in electrical engineering is proposed. Also, mass open distance courses are divided according to the following directions: the degree of openness and the scale of participation (massiveness), the amount of multimedia use and the number of connections, the degree of cooperation and the type of learning path, the level of quality and the level of assessment, the degree of encouragement of reflection, a combination of informal and formal methods , autonomy and diversity. To work in mass open distance courses, the student needs to have a high level of motivation and self-control. Participants independently form their educational goals and learning trajectory. The advantages and disadvantages of training specialists in electrical engineering in the conditions of mass open distance courses are determined. The advantages of mass open distance courses include the following: the possibility of organizing such a course in any conditions where there is an Internet connection; use of any online tools; content can be open to everyone; creating your own personal learning environment; each participant determines his own educational goals and independently regulates his activities in the course and builds his own learning trajectory. It was determined that the projects of mass open distance courses for the training of specialists in electrical engineering pose certain tasks, namely: the development of a large number of electronic educational resources; improvement of mass distance learning methods and virtual educational environments based on big data analytics; attraction of employers interested in talented higher education applicants; cooperation with educational organizations around the world.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмасові відкриті дистанційні курсиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectфахівці з електричної інженеріїuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectmass open distance coursesuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectspecialists in electrical engineeringuk_UA
dc.subjectinstitutions of higher educationuk_UA
dc.titleМасові відкриті дистанційні курси в підготовці фахівців з електричної інженеріїuk_UA
dc.title.alternativeMass open distance courses in the training of electrical engineering specialistsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4(10) Вісник-292-304.pdf510,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.