Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatsurovskaya, Ilona-
dc.date.accessioned2023-05-10T09:58:12Z-
dc.date.available2023-05-10T09:58:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБацуровська І. В. Формування професійних компетентностей під час вивчення фізики у бакалаврів електроенергетичних спеціальностей в умовах дистанційного навчання // Наукові інновації та передові технології», Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка». 2023. № 5(19). С. 445-451.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13594-
dc.description.abstractВ статті окреслене формування професійних компетентностей під час вивчення фізики у бакалаврів електроенергетичних спеціальностей в умовах дистанційного навчання. Вивчення дисципліни «Фізика» бакалаврами електроенергетичних спеціальностей потребує більш глибокого опанування фізичних процесів. Згідно з освітньою програмою, у результаті вивчення фізики в бакалаврів електроенергетичних спеціальностей формуються програмні компетентності. Зважаючи на орієнтацію системи освіти на компетентнісний підхід та потреби сьогодення у розвитку дистанційної освіти, актуальним питанням є розробка структурно-методичної схеми формування професійних компетентностей у бакалаврів електроенергетичних спеціальностей у контексті вивчення фізики під час дистанційного навчання. Метою авторської розробки є формування професійних компетентностей під час вивчення фізики в бакалаврів електроенергетичних спеціальностей в умовах дистанційного навчання. В ході роботи використовувалися наступні методи: опитування, аналіз якості освітніх результатів, статистична обробка результатів. Окреслені програмні компетентності під час вивчення фізики в бакалаврів електроенергетичних спеціальностей в умовах дистанційного навчання. Дистанційний курс повинен містити інформацію для проведення дистанційних лекцій, лабораторних робіт та практичних занять. Також дистанційний курс має передбачати контроль отриманих знань під час дистанційного навчання в бакалаврів електроенергетичних спеціальностей на основі тестових завдань, практичних зрізів та віртуально-практичних тренажерів. Тестові завдання, контрольні зрізи та віртуально-практичні тренажери забезпечують моніторинг результатів навчальної діяльності здобувачів вищої освіти електроенергетичних спеціальностей в контексті вивчення дисципліни «Фізика» з точки зору якісних та кількісних показників: набуття компетентностей та отримання балів за шкалою ECTS. В результаті такої послідовної роботи формуються професійні компетентності у бакалаврів технічних спеціальностей в контексті вивчення фізики під час дистанційного навчання.uk_UA
dc.description.abstractThe article outlines the formation of professional competences during the study of physics by bachelors of electrical energy specialties in the conditions of distance learning. The study of the discipline "Physics" by bachelors of electrical energy specialties requires a deeper understanding of physical processes. According to the educational program, as a result of the study of physics, program competences are formed in bachelors of electrical energy specialties. Taking into account the orientation of the education system on the competence approach and the current needs for the development of distance education, the development of a structural and methodical scheme for the formation of professional competences among bachelors of electrical energy specialties in the context of studying physics during distance learning is an urgent issue. The purpose of the author's development is the formation of professional competences during the study of physics for bachelors of electrical energy specialties in the conditions of distance learning. During the work, the following methods were used: survey, analysis of the quality of educational results, statistical processing of the results. Outlined program competences during the study of physics for bachelors of electrical energy specialties in the conditions of distance learning. The distance course should contain information for conducting distance lectures, laboratory works and practical classes. Also, the distance course should provide control of the knowledge gained during distance learning in bachelors of electrical energy specialties on the basis of test tasks, practical sections and virtual-practical simulators. Test tasks, control sections and virtual-practical simulators ensure the monitoring of the results of educational activities of students of higher education in electrical energy specialties in the context of studying the discipline "Physics" from the point of view of qualitative and quantitative indicators: acquisition of competencies and obtaining points on the ECTS scale. As a result of such consistent work, professional competences of bachelors of technical specialties are formed in the context of studying physics during distance learning-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці електроенергетичних спеціальностейuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectphysicsuk_UA
dc.subjectfuture specialists in electrical energy specialtiesuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.titleФормування професійних компетентностей під час вивчення фізики у бакалаврів електроенергетичних спеціальностей в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of professional competences during the study of physics for bachelors of electrical energy specializations in the conditions of distance educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5(19) НАУКА-446-452.pdf392,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.