Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13649
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorDotsenko, Nataliya-
dc.date.accessioned2023-05-11T11:54:58Z-
dc.date.available2023-05-11T11:54:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДоценко Н. А. Впровадження елементів STEM освіти під час підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. 2019. № 65, Т. 2. С. 37–42.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13649-
dc.description.abstractСтаттю присвячено впровадженню елементів STEM-освіти під час підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища. Досліджено поняття інформаційно-освітнього середовища, STEM-освіти, визначено, якими ключовими компетентностями повинен володіти бакалавр з агроінженерії. Як упровадження елементів STEM-освіти для підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища запропоновано виконання STEM-проєктів. У розрізі впровадження елементів STEM-освіти в підготовці бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища необхідно виконати проєкт із конструктивного вдосконалення машини для переробки сільськогосподарської продукції. Представлена схема впровадження елементів STEM-освіти для підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища. Досліджені міжпредметні зв’язки під час виконання STEM-проєктів бакалаврами з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища. Розглянута схема подання підсумкових матеріалів, які необхідно представити у вигляді виконаних завдань в умовах інформаційно-освітнього середовища. Досліджена методика набуття компетентностей бакалаврами з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища. Компетентності навчального плану є ключовим показником проєктів із застосуванням STEM-освіти в умовах інформаційно-освітнього середовища. Визначено набір математичних та інженерних навичок для виконання проєктів STEM-освіти бакалаврами з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища. Також представлений список програмного забезпечення для реалізації STEM-освіти в умовах інформаційно-освітнього середовища. Для запровадження STEM-освіти під час виконання проєкту для здобувача вищої освіти завдання формуються таким чином, що містять розрахункову, проєктну, наукову складові частини. Зазначено, що підсумки виконання проєктів із використанням елементів STEM-освіти в умовах інформаційно-освітнього середовища бакалаври з агроінженерії обговорюють на конференціях чи круглих столах, представляючи презентацію свого проєкту та створюючи тестові тренажери у профілі в інформаційнно-освітньому середовищі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВпровадження елементів STEM освіти під час підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf362,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.