Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14081
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБанєва, Ірина Олексіївна-
dc.contributor.authorBaneva, Irina-
dc.contributor.authorLebedieva, N.-
dc.contributor.authorParfinenko, T.-
dc.contributor.authorВеличко, Олена В’ячеславівна-
dc.contributor.authorVelychko, Olena-
dc.contributor.authorПетрова, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorPetrova, Olena-
dc.contributor.authorPeresichna, S.-
dc.date.accessioned2023-05-30T07:38:28Z-
dc.date.available2023-05-30T07:38:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationDigital Tools of Marketing Stategies in Hotel Branding / I. Banyeva, N. Lebedieva, T. Parfinenko, O. Velychko, O. Petrova, S. Peresichna // Journal of Information Technology Management. 2023. 15(1). P. 62-88. doi: https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90726.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14081-
dc.description.abstractThe condition of the hotel's competitiveness is a strong brand. The introduction of digital marketing in the strategy of hotel branding creates new opportunities for hotels when interacting with guests through digital channels. The purpose of this study is to develop theoretical and practical measures to improve the effectiveness of marketing strategies in hotel branding using digital tools. To achieve the goal of the study was conducted research on targeted branding some of the largest hotel chains. The results of the analysis showed that in the process of branding at each stage the corresponding goals have achieved by means of advertising, marketing, public relations management, personnel selection, corporate culture.This study substantiates the main tools of the strategy of the Digital Marketing and Sales. The brands need to constantly monitor changes in market positions and audience sentiment using all the features and channels. The priorities should be implemented by performing key tasks, in particular such astimely measurements as far as brand experience has a positive effect on customer satisfaction and loyalty.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectDigital Marketinguk_UA
dc.subjectDigital Toolsuk_UA
dc.subjectMarketing Strategiesuk_UA
dc.subjectBrand Hoteluk_UA
dc.subjectBrandinguk_UA
dc.titleDigital Tools of Marketing Stategies in Hotel Brandinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Scopus
Статті (Факультет ТВППТСБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JITM_Volume 15_Issue 1_Pages 62-88.pdf996,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.