Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнірук, Віктор Степанович-
dc.contributor.authorKushniruk, Viktor-
dc.contributor.authorВеличко, Олена-
dc.contributor.authorVelychko, Olena-
dc.contributor.authorКоваль, Олександр-
dc.contributor.authorKoval, Oleksandr-
dc.date.accessioned2023-06-05T08:08:22Z-
dc.date.available2023-06-05T08:08:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКушнірук В., Величко О., Коваль О. Управління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесі // Економіка та суспільство. 2023. Вип. 47. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-65uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14223-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню питання управління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесі в умовах сьогодення із врахуванням реалій ринку, війни та інших впливаючих чинників на управління бізнес-процесами в Україні. Мета дослідження – виокремити актуальні для сьогодення підходи управління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесі з метою конкурентного розвитку. Для досягнення мети в процесі дослідження були використані загальнонаукові методи пізнання, до яких відноситься аналіз, синтез, індукція та дедукція. В статті досліджено сучасні особливості формування бізнес-моделей готельно-ресторанного бізнесу, зокрема наведено приклади інноваційних бізнес-моделей управління готельно-ресторанним бізнесом; виокремлено ключові принципи управління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесі, до яких відноситься управління якістю, клієнтоорієнтованість та стратегії маркетингу; розглянуто особливості формування стратегії готельно-ресторанного бізнесу із врахуванням технологічного розвитку та глобальних чинників. Результати дослідження показують що попри традиційні складові системи управління, для підприємств готельно-ресторанного бізнесу важливим є управління якістю продукції, формування клієнтоорієнтованого продукту, а також побудова грамотної стратегії маркетингу, яка повинна складатися на кожен рік у відповідності до ринкових змін. В роботі показано особливості управління бізнес-процесами під впливом різних чинників, зокрема чинника зміни ринку, зміни вподобань клієнтів, глобальних змін. Практичне значення дослідження полягає в можливості його використання для побудови бізнес-процесів готельно-ресторанного бізнесу, що функціонує в Україні.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of business process management in the hotel and restaurant business in today's conditions, taking into account the realities of the market, war, and other influencing factors on the management of business processes in Ukraine. The study aims to show the current approaches to managing business processes in the hotel and restaurant business for competitive development. To achieve this goal, the study used general scientific methods of cognition, which include analysis, synthesis, induction, and deduction. The article examines the current features of the formation of business models of the hotel and restaurant business, in particular, shows examples of innovative business models for managing the hotel and restaurant business; shows the key principles of business process management in the hotel and restaurant business, which include quality management, customer focus, and marketing strategies; considers the features of forming a hotel and restaurant business strategy, taking into account technological development and global factors. The study results show that despite the traditional components of the management system, it is important for hotel and restaurant business enterprises to manage product quality, form a customer-oriented product, and build a competent marketing strategy that should be developed each year in accordance with market changes. The paper shows the peculiarities of managing business processes under various factors, including market changes, changes in customer preferences, and global changes. The practical significance of the study lies in the possibility of its use for building business processes for the hotel and restaurant businesses operating in Ukraine. Effective business management in the hotel and restaurant business is the key to staying on the market during a crisis. This includes focusing on customer needs, effective financial management, quality control, human resource management, and effective marketing and promotion strategies. Management of business processes in the hotel and restaurant business includes the development of a strategy that should take into account the variability of the market, changing customer preferences, and include technological solutions that will be customer-oriented.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.publisherДержавний торговельно-економічний університет-
dc.publisherДержавний вищий навчальний закладУжгородський національний університет-
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.subjectBPMuk_UA
dc.subjecthotel and restaurant businessuk_UA
dc.subjectUkraineuk_UA
dc.subjectwaruk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectbusiness processesuk_UA
dc.titleУправління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесіuk_UA
dc.title.alternativeBusiness process management in the hotel and restaurant businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2157-2081-1-10-20230306.pdf202,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.