Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьома, Віталій Вікторович-
dc.contributor.authorKuzyema, Vitaliy-
dc.contributor.authorПавлюк, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorPavlуuk, Svitlana-
dc.date.accessioned2023-08-29T07:45:30Z-
dc.date.available2023-08-29T07:45:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14876-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальні питання щодо впливу якості продукції (товару) на формування достатнього рівня конкурентоспроможності підприємства. Узагальнено погляди на понятійно-категорійний апарат, що стосується «конкурентоспроможності», «конкурентоспроможності продукції» та «якості», у тому числі проаналізовано зарубіжний досвід. Метою статті є розгляд та аналіз впливу якості продукції на формування конкурентоспроможності підприємства та досягнення відповідного її рівня в умовах сучасного ринкового господарювання. Висвітлено сутність поняття «якість продукції» з точки зору підприємства-виробника. Показано взаємозалежність між якістю продукції та забезпеченням належного рівня конкурентоспроможності підприємства. Наведено основні переваги від підвищення якості продукції як фактора конкурентоспроможності продукції та підприємства в цілому. Основну увагу приділено якості як чиннику формування довіри споживачів, технології «маркетинг із уст в уста» (word-of-mouth marketing), важливості естетичних показників продукції (товару). Визначено, що висока якість продукції (товару) забезпечує більшу рентабельність інвестицій, а недостатній рівень якості на початковому етапі не завжди означає негативний фактор у розвитку підприємства. Запропоновано основні шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності продукції. Визначено, що на якість продукції (товару) впливають ряд внутрішніх і зовнішніх чинників (технологія виробництва, політика ціноутворення, ефективність системи управління якістю продукції, рівень конкуренції на ринку, вимоги споживачів та ін.). Конкурентоспроможність продукції та конкурентоспроможність підприємства співвідносяться між собою як частина та ціле. Основними заходами щодо підвищення якості продукції (товару) вважаємо: формування довіри у споживачів та налагодження комунікацій; використання технології «маркетинг з уст в уста»; важливість урахування естетичних показників при розробці продукції або товару; розробка конкурентної стратегії з урахуванням комплексу робіт з маркетингового дослідження конкурентів, споживачів та ринку в цілому.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe article considers topical issues regarding the impact of products (goods) quality on the formation of a sufficient level of competitiveness of enterprise. Views on the conceptual and categorical apparatus related to "competitiveness", "product competitiveness" and "quality" are generalized, including foreign experi ence. The purpose of this article is consideration and analysis of the impact of product quality on the formation of the competitiveness of enterprise and the achievement of its appropriate level in modern market economy. The essence of the concept of "product quality" from the point of view of the manufacturer is highlighted. The interdependence between product quality and ensuring the appropriate level of enterprise competitiveness is shown. The main advantages of improving product quality as a factor of competitiveness of products and the enterprise as a whole are given. The main attention is paid to quality as a factor in the formation of consumer confidence, technology "word of mouth", the importance of aesthetic indicators of products (goods). It is determined that the high quality of products (goods) provides greater return on investment and insufficient level of quality at the initial stage is a positive factor in the development of an enterprise. The main ways to improve product quality and product competitiveness are proposed. It is determined that the quality of products (goods) is influenced by a number of different factors, both internal and external (production technology, pricing policy, efficiency of product quality management system, the level of competition in the market, consumer requirements, etc.). Product competitiveness and enterprise competitiveness are correlated as part and whole. The main measures to improve the quality of products (goods), we see: the formation of consumer confidence and communication, the use of technology "word of mouth", the importance of aesthetic indicators in product or goods development, and development of competitive strategy based on marketing research of competitors, consumers, and the market as a whole.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКузьома В. В., Павлюк С. І. Якість продукції як вирішальний фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Бізнес Інформ. 2020. №12. C. 252–258. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-12-252-258uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectякість продукціїuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectenterprise competitivenessuk_UA
dc.subjectproduct competitivenessuk_UA
dc.subjectproduct qualityuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.titleЯкість продукції як вирішальний фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeProduct Quality as a Definitive Factor of Enterprise Competitivenessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.