Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15212
Назва: Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проєктами
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Дата публікації: 2024
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проєктами : методичні рекомендації до написання курсової роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Харчові технології» спеціальності 181 «Харчові технології» денної та заочної форм здобуття освіти / уклад. В. М. Стамат. Миколаїв : МНАУ, 2024. 30 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15212
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
market-doslid-upravl-investic-proyekt-kursova-181-magistr.pdf641,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.