Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевкіна, Р.В.-
dc.contributor.authorЛевкина, Р.В.-
dc.contributor.authorLevkina, R.-
dc.date.accessioned2015-04-06T07:16:28Z-
dc.date.available2015-04-06T07:16:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛевкіна Р. В. Імідж підприємств овочівництва як передумова їх стійкої позиції на ринку / Р.В. Левкіна // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2013. – Вип. 4 (74), Т. 1. – С. 50-55.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1543-
dc.description.abstractПоказано, що в умовах економічної нестабільності галузь овочів- ництва перебуває у складній ситуації. Можливість створення іміджу виробника екологічно чистої овочевої продукції сприяє підтриманню галузі та довірі споживачів. Проаналізовано особливості формування іміджу підприємств овочівництва з метою підвищення ефективності функціонування в сучасних умовах.ru
dc.description.abstractВ условиях экономической нестабильности отрасль овощеводства нахо- дится в сложной ситуации. Возможности формирования имиджа производителя экологически чистой продукции способствуют поддержанию отрасли и дове- рия потребителей. Проанализированы особенности формирования имиджа предприятий овощеводства с целью повышения экономической еффективнос- ти функционирования в современных условиях.-
dc.description.abstractIn terms of economic instability vegetable industry is in a diffi cult situation. The possibility of forming the image producer of environmentally friendly products helps to maintain the industry and consumer confi dence. The purpose of the article is a comprehensive analysis of the characteristics of image formation of companies to their sustainable vegetable growing market position and enhance the economic effi ciency of a function in the modern world.-
dc.language.isootherru
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетru
dc.subjectпідприємства овочівництваru
dc.subjectтоваровиробникиru
dc.subjectстійкий розвитокru
dc.subjectіміджru
dc.subjectрепутаціяru
dc.subjectекологічно чиста продукціяru
dc.subjectконкуренціяru
dc.subjectперевагиru
dc.subjectспоживачіru
dc.subjectпредприятия овощеводстваru
dc.subjectтоваропроизводителиru
dc.subjectустойчивое развитиеru
dc.subjectимиджru
dc.subjectрепутацияru
dc.subjectэкологически чистая продукцияru
dc.subjectконкуренцияru
dc.subjectпреимуществаru
dc.subjectпотребителиru
dc.subjectHorticulture Companyru
dc.subjectproducersru
dc.subjectsustainable developmentru
dc.subjectimageru
dc.subjectreputationru
dc.subjectenvironmentally friendly productsru
dc.subjectcompetition benefits consumersru
dc.titleІмідж підприємств овочівництва як передумова їх стійкої позиції на ринкуru
dc.titleИмидж предприятий овощеводства как условие их устойчивой позиции на рынке.-
dc.titleImage of vegetable enterprises as a condition of their stable position in the market.-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2013. - Вип. 4 (74). - Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n74v4r2013t1levkina.pdf325,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.