Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorНестерчук, Т.-
dc.date.accessioned2023-10-23T10:44:40Z-
dc.date.available2023-10-23T10:44:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтамат В., Нестерчук Т. Сучасні тенденції розвитку реклами // Тренди розвитку менеджменту, фінансів та бізнес-технологій в умовах формування сучасної економіки та суспільства: збірник тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. (30 листопада 2022 року). Київ : Міжнародний європейський університет, 2022. С. 408-410.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15619-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСучасні тенденції розвитку рекламиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9. Збірник тез С. 199-202 та С. 220-223_ 2022 рік Київ - 2 тези Conf_IEU_2022-410-412.pdf262,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.