Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСирцева, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorSyrtseva, Svitlana-
dc.contributor.authorПісоченко, Тетяна Сергіївна-
dc.contributor.authorPisochenko, Tetyana-
dc.contributor.authorКучмійова, Тетяна Сергіївна-
dc.contributor.authorKuchmiiova, Tetiana-
dc.date.accessioned2023-11-06T12:02:45Z-
dc.date.available2023-11-06T12:02:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15718-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleБенчмаркінг як інструмент удосконалення системи бухгалтерського обліку на сільськогосподарських підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бренчмаркінг.pdf886,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.