Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочетова, І.Ю.-
dc.contributor.authorКочетова, И.Ю.-
dc.contributor.authorKochetova, I.-
dc.date.accessioned2015-04-14T10:44:35Z-
dc.date.available2015-04-14T10:44:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКочетова І. Ю. Трансформаційне підгрунтя успішного функціонування підприємства на ринку / І. Ю. Кочетова // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2013. – Вип. 3 (73). – С. 81-87.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1582-
dc.description.abstractУ статті узагальнено теоретичні концепції трансформацій підпри- ємств; систематизовано концептуальні підходи перебігу організацій- них змін; наведено детальну характеристику оптимальної концепції змін підприємств в умовах ринкових відносин; подано власне бачен- ня автора щодо переваг маркетингової концепції перетворень.ru
dc.description.abstractВ статье обобщены теоретические концепции трансформаций; систематизированы концептуальные подходы осуществления организационных изменений; осуществлена детальная характеристика оптимальной концепции изменений предприятий в условиях рыночных отношений; представлен автор- ский взгляд на преимущества маркетинговой концепции трансформации.-
dc.description.abstractThe theoretical transformational concepts are defi ned. The main transformational approaches of business changes are systemіzed. The most appropriate business change concept on the market is defi ned. The author’s view on advantages of marketing concept is described.-
dc.language.isootherru
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетru
dc.subjectтрансформаціяru
dc.subjectтрансформація підприємстваru
dc.subjectконцепції змінru
dc.subjectринокru
dc.subjectмаркетингова концепціяru
dc.subjecttransformationru
dc.subjectthe transformation of the enterpriseru
dc.subjectthe concept of changeru
dc.subjectmarketru
dc.subjectmarketing conceptru
dc.subjectтрансформацияru
dc.subjectтрансформация предприятияru
dc.subjectконцепции измененийru
dc.subjectрынокru
dc.subjectмаркетинговая концепціяru
dc.titleТрансформаційне підгрунтя успішного функціонування підприємства на ринкуru
dc.titleТрансформационный базис успешного функционирования предприятия в условиях рынка.-
dc.titleThe transformational basis of successful functioning according to market relationship.-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2013. - Вип. 3 (73).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n73v3r2013kochetova.pdf608,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.