Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБанєва, Ірина Олексіївна-
dc.contributor.authorBanyeva, Iryna-
dc.contributor.authorКушнірук, Віктор Степанович-
dc.contributor.authorKushniruk, Viktor-
dc.contributor.authorPavliuk, Svitlana-
dc.contributor.authorПавлюк, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorІваненко, Тетяна Яківна-
dc.contributor.authorIvanenko, Tetyana-
dc.contributor.authorВеличко, Олена В’ячеславівна-
dc.contributor.authorVelychko, Olena-
dc.date.accessioned2023-11-27T08:24:07Z-
dc.date.available2023-11-27T08:24:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationBanyeva, I., Kushniruk, V., Pavliuk, S., Ivanenko, T., & Velychko, O. (2023). Quality Management Strategies in the Hotel and Restaurant Industry: best Practices and Challenges. Economic Affairs, 68(3). https://doi.org/10.46852/0424-2513.3.2023.30uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15865-
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the system of personalized service in the field of hospitality as its competitive advantage in terms of quality in the conditions of functioning in the modern market. The specifics of competition and the transformation of consumer demand in the area under study are considered, and a positive impact of the service model on the efficiency on the business is highlighted. It is shown that the best results are achieved through a model of customer data personalization that is different from competitors and its use in a well-thought-out strategy. At the same time, an effective personalized service system requires continuous investment to maintain and grow valuable data, including with the use of AI and ML.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectdigital transformationuk_UA
dc.subjectHospitality industryuk_UA
dc.subjectpersonalizationuk_UA
dc.subjectquality managementuk_UA
dc.subjectservice qualityuk_UA
dc.titleQuality Management Strategies in the Hotel and Restaurant Industry: Best Practices and Challengesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Scopus
Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EAv68n4z4.pdf589,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.