Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурковська, Анна Іванівна-
dc.contributor.authorBurkovskaia, Anna-
dc.contributor.authorШаповалова, О. О.-
dc.date.accessioned2024-01-03T11:50:43Z-
dc.date.available2024-01-03T11:50:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШаповалова О. О., Бурковська А. І. Впровадження сталого розвитку та зелених маркетингових стратегій в діяльність торговельної мережі як способу підвищення ефективності // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (м. Кременчук, 27-28 листопада 2023 року). Кременчук : КрНУ, 2023. С. 157-261.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16419-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleВпровадження сталого розвитку та зелених маркетингових стратегій в діяльність торговельної мережі як способу підвищення ефективностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk_2023 (1)-157-161.pdf306,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.