Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16981
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, С. А.-
dc.date.accessioned2024-01-26T11:53:52Z-
dc.date.available2024-01-26T11:53:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТкаченко С. А. Проблеми інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств // Вісник аграрної науки Причорномор’я. 2004. Вип. 2 (26). Т. 2. С. 288-293.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16981-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleПроблеми інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2004. - Вип. 2 (26). - Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n26v2r2004t2-289-294.pdf248,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.