Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17565
Назва: Інноваційні підходи до інтернет-маркетингу в туристичному бізнесі
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Ізбаш, Валентина
Дата публікації: 2024
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Інноваційні підходи до інтернет-маркетингу в туристичному бізнесі. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 55-57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17565
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grtb-2024-55-57.pdf370,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.