Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorПешкова, Б. Р.-
dc.date.accessioned2024-05-08T10:41:58Z-
dc.date.available2024-05-08T10:41:58Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Пешкова Б. Р. Роль паблік рілейшнз у зміцненні репутації компанії та створенні позитивного іміджу. Збірник тез доповідей VI міжнародної науково-практичної конференції з економічних та гуманітарних питань. Т. 1. Дніпро : ДВНЗ УДХТУ, 2024. С. 104-105.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17568-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРоль паблік рілейшнз у зміцненні репутації компанії та створенні позитивного іміджуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024-tom-1-104-105.pdf230,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.