Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17570
Title: Формування маркетингової стратегії готельно-ресторанного бізнесу
Authors: Григор’єв, Денис
Кушнірук, Віктор Степанович
Kushniruk, Viktor
Issue Date: 2024
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Григор’єв Д., Кушнірук В. С. Формування маркетингової стратегії готельно-ресторанного бізнесу. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 57-58.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17570
Appears in Collections:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
grtb-2024-57-58.pdf261,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.