Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурковська, Анна Іванівна-
dc.contributor.authorBurkovskaia, Anna-
dc.contributor.authorДубенюк, Я. О.-
dc.date.accessioned2024-05-08T12:44:12Z-
dc.date.available2024-05-08T12:44:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБурковська А. І., Дубенюк Я. О. Сутність маркетингу інновацій та його особливості в Україні. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи : матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 14-15 березня 2024 р.). Харків : ДБУ, 2024. С. 351-352.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17576-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСутність маркетингу інновацій та його особливості в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dbtu-2024-352-353.pdf260,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.