Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorStamat, Viktoriia, scientific director-
dc.contributor.authorМорозова, А. Р.-
dc.date.accessioned2024-05-24T10:02:09Z-
dc.date.available2024-05-24T10:02:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМорозова А. Р. Маркетингові стратегії в аграрному секторі економіки. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 89-92.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17905-
dc.description.abstractУ даній роботі розглядаються питання стратегічного розвитку сільськогосподарських підприємств на ринкових засадах, посилення конкуренції та інтеграція у світовий економічний простір. Особлива увага приділяється впровадженню маркетингових стратегій як важливого елементу ефективного функціонування аграрних виробників. Проаналізовано ключові аспекти формування маркетингової політики, необхідність гнучкості та адаптивності до змін у зовнішньому середовищі.uk_UA
dc.description.abstractThis paper examines the issues of strategic development of agricultural enterprises on a market basis, strengthening competition and integration into the global economic space. Special attention is paid to the implementation of marketing strategies as an important element of the effective functioning of agricultural producers. Key aspects of marketing policy formation, the need for flexibility and adaptability to changes in the external environment are analyzed.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectстратегічний розвитокuk_UA
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectринкові умовиuk_UA
dc.subjectадаптивністьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectгнучкістьuk_UA
dc.subjectstrategic developmentuk_UA
dc.subjectagricultural enterprisesuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjectmarketing policyuk_UA
dc.subjectmarket conditionsuk_UA
dc.subjectadaptabilityuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectflexibilityuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії в аграрному секторі економікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-89-92.pdf205,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.