Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17951
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Мальченко Павло Олександрович, науковий керівник | - |
dc.contributor.advisor | Malchenko Pavlo, scientific director | - |
dc.contributor.author | Абдуллаєва, А. Р. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-27T06:53:58Z | - |
dc.date.available | 2024-05-27T06:53:58Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Абдуллаєва А. Р. Роль технології штучного інтелекту в сучасній освіті: можливості, виклики та перспективи. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 138-140. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17951 | - |
dc.description.abstract | Застосування штучного інтелекту (ШІ) в сучасній освіті відкриває перед нами широкі можливості для удосконалення навчального процесу, підвищення ефективності та доступності освіти. Ця робота досліджує різноманітні аспекти використання ШІ в освіті, зокрема, персоналізацію навчальних програм, адаптивність систем навчання, оптимізацію процесів викладання та оцінювання, а також розвиток творчих та критичних мислительських навичок учнів. | uk_UA |
dc.description.abstract | The use of artificial intelligence (AI) in modern education opens up wide opportunities for improving the educational process, increasing the efficiency and accessibility of education. This thesis explores various aspects of the use of AI in education, in particular, the personalization of curricula, the adaptability of learning systems, the optimization of teaching and assessment processes, as well as the development of students' creative and critical thinking skills | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | Штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | персоналізація | uk_UA |
dc.subject | адаптивність | uk_UA |
dc.subject | оптимізація | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | алгоритмічні похибки | uk_UA |
dc.subject | педагогічні кадри | uk_UA |
dc.subject | цифрова грамотність | uk_UA |
dc.subject | доступність | uk_UA |
dc.subject | artificial intelligence | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | training | uk_UA |
dc.subject | personalization | uk_UA |
dc.subject | adaptability | uk_UA |
dc.subject | optimization | uk_UA |
dc.subject | creativity | uk_UA |
dc.subject | critical thinking | uk_UA |
dc.subject | algorithmic biases | uk_UA |
dc.subject | teaching staff | uk_UA |
dc.subject | digital literacy | uk_UA |
dc.subject | accessibility | uk_UA |
dc.title | Роль технології штучного інтелекту в сучасній освіті: можливості, виклики та перспективи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів МНАУ Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk-tez-22-03-24-men-138-140.pdf | 213,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.