Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТабацкова Ганна Вячеславівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorTabatskova Hanna, scientific director-
dc.contributor.authorЛісков, О. С.-
dc.date.accessioned2024-05-28T08:01:43Z-
dc.date.available2024-05-28T08:01:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛісков О. С. Аналіз впливу різних факторів на ринкову ціну товарів. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 254-257.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18064-
dc.description.abstractДане дослідження спрямоване на аналіз впливу різних факторів на ринкову ціну товарів. Методи аналізу включають статистичні моделі та економетричні підходи для встановлення залежностей між цінами товарів та факторами, такими як попит, пропозиція, витрати на виробництво, конкуренція тощо. Результати дослідження допоможуть краще зрозуміти динаміку формування цін на ринку та визначити ключові чинники, які впливають на цінову політику підприємств. Ця інформація може бути корисною для бізнесу, урядових органів та інших зацікавлених сторінuk_UA
dc.description.abstractThis study is aimed at analyzing the influence of various factors on the market price of goods. Analysis methods include statistical models and econometric approaches to establish relationships between commodity prices and factors such as demand, supply, production costs, competition, etc. The results of the research will help to better understand the dynamics of price formation in the market and to determine the key factors that influence the pricing policy of enterprises. This information may be useful to businesses, government agencies and other interested parties.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectфакториuk_UA
dc.subjectринкова цінаuk_UA
dc.subjectтовариuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectпропозиціяuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectвиробникиuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегія ціноутворенняuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectinfluenceuk_UA
dc.subjectfactorsuk_UA
dc.subjectmarket priceuk_UA
dc.subjectgoodsuk_UA
dc.subjecteconomyuk_UA
dc.subjectdemanduk_UA
dc.subjectsupplyuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectproducersuk_UA
dc.subjectprice policyuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectpricing strategyuk_UA
dc.titleАналіз впливу різних факторів на ринкову ціну товарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-254-257.pdf222,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.