Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18096
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПрогонюк Людмила Юріївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorProgoniuk Lyudmila, scientific director-
dc.contributor.authorМельникова, М. О.-
dc.date.accessioned2024-05-28T11:41:01Z-
dc.date.available2024-05-28T11:41:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМельникова М. О. Територіальний маркетинг як інструмент розвитку державно-приватного партнерства. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 319-322.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18096-
dc.description.abstractУ дослідженні вивчається сутність, особливості та типи маркетингу, які можуть використовуватися у діяльності державних органів і органів місцевого самоврядування. Так, в тезах розглядаються інструменти формування і вдосконалення територій в рамках стратегічних маркетингових концепцій. Також розглядаються проблеми реалізації маркетингових інструментів у межах управління проектами державно-приватного партнерстваuk_UA
dc.description.abstractThe research examines the essence, features and types of marketing that can be used in the activities of state bodies and local self-government bodies. Thus, the theses consider the tools for the formation and improvement of territories within the framework of strategic marketing concepts. Problems of implementation of marketing tools within the framework of public-private partnership project management are also considered.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдержавний маркетингuk_UA
dc.subjectтериторіальний маркетингuk_UA
dc.subjectдержавно-приватне партнерствоuk_UA
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.subjectпроекти державно-приватного партнерстваuk_UA
dc.subjectstate marketinguk_UA
dc.subjectterritorial marketinguk_UA
dc.subjectpublic-private partnershipuk_UA
dc.subjectinvestmentsuk_UA
dc.subjectpublic-private partnership projectsuk_UA
dc.titleТериторіальний маркетинг як інструмент розвитку державно-приватного партнерстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-319-322.pdf219,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.