Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.date.accessioned2024-08-21T09:54:53Z-
dc.date.available2024-08-21T09:54:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтамат В. М. Тенденції розвитку маркетингу міста Миколаєва. Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конференції (м. Івано-Франківськ, 11-12 квітня 2019 р. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2019. С. 95-98.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18574-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleТенденції розвитку маркетингу міста Миколаєваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
96-99.pdf535,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.