Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorКучер, А. І.-
dc.date.accessioned2024-09-23T11:11:38Z-
dc.date.available2024-09-23T11:11:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Кучер А. І. Розвиток основних тенденцій міжнародного маркетингу у світі. Відкрита наука України: візійний дискурс в умовах воєнного стану : збірник тез доповідей міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 26-28 квітня 2023 року). Ужгород: ДВНЗ «Ужгородський національний університет». 2023. С. 217-220.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18729-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРозвиток основних тенденцій міжнародного маркетингу у світіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
217-220.pdf396,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.