Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorРагуліна, А.-
dc.date.accessioned2024-09-23T12:08:17Z-
dc.date.available2024-09-23T12:08:17Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Рагуліна А. Роль public relations у формуванні та збереженні корпоративної репутації. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін. Матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 26 жовтня 2023 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2023. С. 538-540.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18730-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРоль public relations у формуванні та збереженні корпоративної репутаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
538-540.pdf649,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.