Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.date.accessioned2024-09-30T12:30:21Z-
dc.date.available2024-09-30T12:30:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтамат В. М. Маркетинг ресторанного господарства: світові тенденції розвитку. Новітні підходи до забезпечення економічної стабільності : матеріали міжнар. наук.-практ. конференції (м. Суми, 14 червня 2024 р). Суми: Research Europe, 2024. С. 97-101.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18791-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетинг ресторанного господарства: світові тенденції розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
97-101.pdf252,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.