Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorБрильова, М. О.-
dc.date.accessioned2024-10-24T07:52:44Z-
dc.date.available2024-10-24T07:52:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтамат В.М., Брильова М.О. Вплив діджиталізації на сучасний маркетинг. Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали X Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених (м. Полтава, 09 листопада 2023 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2023. С. 312-314.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18831-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВплив діджиталізації на сучасний маркетингuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poltava-09-11-2023-312-314.pdf551,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.