Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorТелещак, А. В.-
dc.date.accessioned2024-10-29T11:15:31Z-
dc.date.available2024-10-29T11:15:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтамат В.М., Телещак А.В. Маркетингові стратегії впровадження інноваційних продуктів на ринок. Підприємництво, облік та фінанси: сучасний стан й перспективи повоєнного відродження: матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон ; м. Кропивницький, 24 квітня 2024 р.). Херсон : Херсонський державний аграрно-економічний університет, 2024. С. 292-295.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18851-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії впровадження інноваційних продуктів на ринокuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mater_24_05_24-292-295.pdf546,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.