Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorГончар, Є. А.-
dc.date.accessioned2024-10-29T13:33:41Z-
dc.date.available2024-10-29T13:33:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Гончар Є. А. Розвиток цифрових технологій у маркетинг. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 27 жовтня 2022 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2022. С.1143-1145.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18856-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРозвиток цифрових технологій у маркетингuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BO-Poltava-2022-1143-1145.pdf665,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.