Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorФлакей, М. Г.-
dc.date.accessioned2024-10-31T08:04:23Z-
dc.date.available2024-10-31T08:04:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Флакей М. Г. Стратегії бренд-комунікацій в умовах євроінтеграційнх процесів. Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях: збірник тез доповідей XXI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 26-27 квітня 2023 р.). Одеса: ОНЕУ. 2023. С. 196-197.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18877-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСтратегії бренд-комунікацій в умовах євроінтеграційнх процесівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_odesa23_compressed-196-197.pdf202,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.