Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18927
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКурепін, Вячеслав Миколайович, науковий керівник-
dc.contributor.advisorKurepin, Vyacheslav, scientific director-
dc.contributor.authorОрешко, Катерина Федорівна-
dc.contributor.authorOreshko, Kateryna-
dc.date.accessioned2024-11-11T07:16:50Z-
dc.date.available2024-11-11T07:16:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОрешко К. Ф. Концепції та передові методи моделювання управлінських рішень якості продукції на підприємствах харчових продуктів. Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції : матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 23-25 жовтня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 311-314.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18927-
dc.description.abstractЗа останні два десятиліття на європейському ринку харчових продуктів спостерігається жорсткіша конкуренція. Запити споживача відіграють тепер головну роль у розробці нових товарів та процесів. Прийняття продукту залежить тепер як від якості самого продукту та й від способу його виготовлення. Зростає попит на зручні, здорові, свіжі продукти, продукти, не пов'язані із заподіянням шкоди тваринам та навколишньому середовищу. Споживачі очікують від виробника вищого рівня прозорості та простежуваності у складі та виробництві продуктів. Це змушує вітчизняного виробника розробляти та виробляти безпечні харчові продукти, що відповідають швидко змінюваним запитам і побажанням.uk_UA
dc.description.abstractOver the past two decades, the European food market has seen tougher competition. Consumer requests now play a major role in the development of new products and processes. Acceptance of the product now depends both on the quality of the product itself and on the method of its manufacture. There is a growing demand for convenient, healthy, fresh products, products that do not harm animals and the environment. Consumers expect a higher level of transparency and traceability in the composition and production of products from the manufacturer. This forces the domestic manufacturer to develop and produce safe food products that meet rapidly changing demands and wishes.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectорієнтація на споживачаuk_UA
dc.subjectпроцес виробництваuk_UA
dc.subjectноваторські продуктиuk_UA
dc.subjectхарчові продуктиuk_UA
dc.subjectconsumer orientationuk_UA
dc.subjectproduction processuk_UA
dc.subjectinnovative productsuk_UA
dc.subjectfood productsuk_UA
dc.titleКонцепції та передові методи моделювання управлінських рішень якості продукції на підприємствах харчових продуктівuk_UA
dc.title.alternativeConcepts and advanced methods of modeling product quality management decisions at food enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка-312-314.pdf479,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.