Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatcurovskaya, Ilona-
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorDotsenko, Nataliya-
dc.contributor.authorЛимар, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorLymar, Oleksandr-
dc.contributor.authorГорбенко, Олена Андріївна-
dc.contributor.authorGorbenko, Elena-
dc.contributor.authorКурепін, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorKurepin, Vyacheslav-
dc.date.accessioned2024-11-27T08:09:01Z-
dc.date.available2024-11-27T08:09:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationBatsurovska, I. V., Dotsenko, N. A., Lymar, O. O., Gorbenko, O. A., & Kurepin, V. M. (2024). Implementation of open educational resources in the context of student-centred approach. Educational Dimension. https://doi.org/10.55056/ed.807uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19059-
dc.description.abstractУ статті окреслено педагогічні технології навчання інженерії довкілля в онлайн-системах вищої освіти з використанням відкритих освітніх ресурсів (ООР) із студентоцентричним підходом. Експериментально апробовано технологію, яка інтегрує ООР, включаючи навчальні відео, онлайн-пояснення до практичних робіт, модульне тестування та електронні підручники. Запропонована технологія була оцінена за допомогою плану контрольної та експериментальної груп у двох університетах. Статистичний аналіз за допомогою тесту хі-квадрат Пірсона показав значне покращення результатів навчання для експериментальної групи, яка піддавалася OER (χ 2 =45,55, p <0,01). Результати демонструють, що підхід, орієнтований на студента, який використовує OER, є багатообіцяючим методом покращення вивчення складних предметів, таких як екологічна інженерія. У цьому дослідженні розглядається прогалина в емпіричних дослідженнях застосування OER у конкретних дисциплінах. Висновки обговорюються в контексті останньої літератури, яка підкреслює переваги OER для доступності, залучення та результатів навчання у вищій освіті. Надано рекомендації щодо ефективної інтеграції OER викладачами та установами.uk_UA
dc.description.abstractThe article outlines pedagogical technologies for teaching environmental engineering in online learning systems of higher education using open educational resources (OER) with a student-centred approach. A technology integrating OER, including educational videos, online explanations for practical work, modular testing, and e-textbooks, was experimentally tested. The proposed technology was evaluated using a control and experimental group design at two universities. Statistical analysis using Pearson's chi-squared test showed a significant improvement in learning outcomes for the experimental group exposed to OER (χ2=45.55, p<0.01). The results demonstrate that a student-centred approach leveraging OER is a promising method to enhance the learning of complex subjects like environmental engineering. This study addresses a gap in empirical research on discipline-specific applications of OER. The findings are discussed in the context of recent literature highlighting the benefits of OER for accessibility, engagement, and learning outcomes in higher education. Recommendations are provided for the effective integration of OER by instructors and institutions.-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectінженерія середовищаuk_UA
dc.subjectонлайн-навчальне середовищеuk_UA
dc.subjectвідкриті освітні ресурсиuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectenvironment engineeringuk_UA
dc.subjectonline learn-ing environmentuk_UA
dc.subjectopen educational resourcesuk_UA
dc.titleImplementation of open educational resources in the context of student-centred approachuk_UA
dc.title.alternativeВпровадження відкритих освітніх ресурсів у контексті студентоцентричного підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ED_807_Batsurovska_et_al.pdf254,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.