Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19211
Назва: Інтеграція маркетингових інструментів у веб-застосунки як фактор підвищення фінансово-економічної безпеки підприємств
Автори: Пархоменко, Олександр Юрійович, науковий керівник
Parkhomenko, Oleksandr, scientific director
Маслова, В. О.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Маслова В. О. Інтеграція маркетингових інструментів у веб-застосунки як фактор підвищення фінансово-економічної безпеки підприємств. Управління механізмами гарантування фінансово-економічної безпеки соціальноекономічних систем різних рівнів функціонування: матеріали III Bсеукраїнської наук.-практ. конф., (м. Миколаїв, 20-22 листопада 2024 р.). Миколаїв : МHАУ, 2024. С. 50-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19211
Розташовується у зібраннях:Управління механізмами гарантування фінансово-економічної безпеки соціально економічних систем різних рівнів функціонування - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-20-22-11-24-50-51.pdf410,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.