Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШиян, Б. В.-
dc.contributor.authorСухорукова, Анна Леонідівна-
dc.contributor.authorSukhorukova, Anna-
dc.date.accessioned2025-01-06T08:37:50Z-
dc.date.available2025-01-06T08:37:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШиян Б. В., Сухорукова А. Л. Маркетингові підходи для стимулювання внутрішнього туризму в Україні. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : зб. тез доповідей II міжнародної наук.-практ. конф. (26-27 листопада 2024 року, м. Харків). Ч. 1. Харків : НТУ «ХПI», 2024. С. 381-382.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19694-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетингові підходи для стимулювання внутрішнього туризму в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
381-382.pdf688,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.