Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorДобровольська, П. А.-
dc.date.accessioned2025-01-06T12:42:36Z-
dc.date.available2025-01-06T12:42:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Добровольська П. А. Екологічний маркетинг як основна концепція розвитку регіонів. Міжгалузеві наукові дослідження: можливості та варіанти впровадження : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Ніжин, 07 грудня 2023 р.). Ніжин : Відокремлений підрозділ НУБіП «Ніжинський агротехнічний інститут». 2023. С. 19-21.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19707-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleЕкологічний маркетинг як основна концепція розвитку регіонівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conference_07122023_p001-19-22.pdf362,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.