Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorКоропенко, М.-
dc.date.accessioned2025-01-09T11:36:29Z-
dc.date.available2025-01-09T11:36:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Коропенко М. О. Розвиток соціальної відповідальності та етики в маркетингу. Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : збірник матеріалів XXIІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 25-26 квітня 2024 р.). Одеса : ОНЕУ. 2024. С. 303-304.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19769-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРозвиток соціальної відповідальності та етики в маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
odesa-25-26-04-2024-300-301.pdf482,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.