Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorШумилова, І. С.-
dc.date.accessioned2025-01-10T12:18:15Z-
dc.date.available2025-01-10T12:18:15Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Шумилова І. С. Сучасні типи маркетингових досліджень в Україні. Актуальні проблеми економіки, фінансів, обліку, менеджменту і права: теорія і практика: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Житомир, 8 квітня 2023 року). Житомир: Центр фінансово-економічних наукових досліджень. 2023. С. 61-62.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19800-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСучасні типи маркетингових досліджень в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_НА САЙТ Житомир квітень 2023-62-63.pdf253,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.